شهردار دماوند خبر داد؛

پرداخت بدهی‌های ۱۲۰ پروژه سنوات گذشته در شهرداری دماوند/ تصویب بودجه ۹۸۰ میلیاردی شهرداری در سال ۱۴۰۳

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۴ کد : ۳۶ پیشخوان حوزه شهردار
تعداد بازدید:۶۷
شهردار دماوند از تصویب بودجه ۹۸۰ میلیارد تومانی این شهرداری در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: بودجه سال گذشته بدون فروش یک متر زمین محقق شد.
پرداخت بدهی‌های ۱۲۰ پروژه سنوات گذشته در شهرداری دماوند/ تصویب بودجه ۹۸۰ میلیاردی شهرداری در سال ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند، مهدی رضایی‌مهر، شهردار دماوند در خصوص پرداخت گسترده بدهی‌های شهرداری دماوند در سنوات قبل به پیمانکاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بر اساس موقعیت جغرافیایی فصل عمرانی در دماوند کوتاه است، طی سال‌های گذشته زمان زیادی سپری می‌شد تا پروژه‌ها به سرانجام برسد.

وی افزود: بر همین اساس، امسال با حمایت‌ها و سیاست‌های اعضای شورای اسلامی شهر دماوند و به همت مجموعه پرسنل شهرداری، توانستیم بخش گسترده‌ای از بدهی‌های سنوات گذشته شهرداری دماوند به پیمانکاران را در اواخر سال گذشته پرداخت کنیم.

شهردار دماوند گفت: در این زمینه، بدهی‌های مربوط به ۱۲۰ پروژه از سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ بود، پرداخت شده و مجموع بدهی‌های شهرداری دماوند به حداقل رسید و همین موضوع سبب گردید تا در همین نخستین ماه سال جدید پروژه‌های عمرانی را بر اساس بودجه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۳ آغاز کنیم.

رضایی‌مهر از آغاز ۲۰ پروژه عمرانی در شهر دماوند خبر داد و تصریح کرد: برخی از پروژه‌ها اجرا شده و برخی دیگر مراحل آگهی و مناقصه آن جهت انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات عمرانی در حال انجام است.

وی در خصوص تحقق بودجه شهرداری در سال گذشته بیان کرد: بودجه سال گذشته شهرداری دماوند بالغ‌بر ۶۰۰ میلیارد تومان که شامل منابع درآمدی به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان و فروش زمین به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان بود که مدیریت شهری در جهت حفظ اموال و سرمایه‌های شهرداری و همچنین در راستای صیانت از بیت المال، بدون فروش یک متر زمین یا دارایی دیگری از شهرداری، مبلغ ۵۲۰ میلیارد تومان آن را وصول نمود.

شهردار دماوند خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ نیز، بودجه‌ای بالغ‌بر ۹۸۰ میلیارد تومان پیش‌بینی و تصویب شده که طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اجرای این بودجه، از همین ابتدای سال آغاز شده است.

رضایی‌مهر اضافه کرد: امیدواریم با توجه به بودجه ۱۴۰۳ شهرداری دماوند و برنامه‌هایی که در سال جدید با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر تدوین شده، شاهد تحول اساسی در شهر دماوند باشیم و خدمات شایسته و مطلوبی به شهروندان شریف شهر ارائه دهیم تا بخشی از مشکلات اساسی این شهر برطرف شود.

کلید واژه ها: بودجه شهرداری دماوند شهرداری دماوند مهدی رضایی مهر


نظر شما :