نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری دماوند؛

رضایی مهر: هدف اجرای پروژه‌های شهرداری دماوند بهبود زیرساخت‌های شهری است

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۹ کد : ۲۶ عمرانی حوزه شهردار
تعداد بازدید:۵۵
شهردار دماوند گفت: هدف اصلی از اجرای پروژه‌های عمرانی، بهبود زیرساخت‌های شهری و افزایش سطح خدمات عمومی است.
رضایی مهر: هدف اجرای پروژه‌های شهرداری دماوند بهبود زیرساخت‌های شهری است

به گزارش روابط عمومی شهرداری دماوند، مهدی رضایی‌مهر شهردار و وحید رضایی رئیس شورای اسلامی شهر دماوند به همراه عسگری مسئول واحد عمران و علیپور مسئول واحد شهرسازی شهرداری دماوند، به بازدیدی از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری پرداختند.

در این بازدید، ضمن بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، با برخی از شهروندان نیز گفت‌وگو شد و مشکلات و نیازهای آنها به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار دماوند در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با تلاش مستمر شهرداری، امیدواریم که شهروندان از نتایج مثبت این تلاش‌ها بهره‌مند شوند و شهر دماوند به عنوان یک محیط زیبا و پویا به رشد و توسعه خود ادامه دهد.

رضایی‌مهر افزود: شهرداری دماوند در ابتدای سال جدید با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر، با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان به اجرای ۲۰ پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهری پرداخته است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل احداث و بهبود بلوارها، پارک‌ها، مراکز خدماتی، و توسعه زیرساخت‌های شهری است که با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش رفاه عمومی انجام شده است.

شهردار دماوند تأکید شد: هدف اصلی از آغاز این پروژه‌ها، بهبود زیرساخت‌های شهری، افزایش سطح خدمات عمومی و ایجاد محیطی سالم و پویا برای شهروندان عزیز است.

رضایی مهر خاطرنشان کرد: شهرداری دماوند با این اقدامات به تعهد خود به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان پایبند بوده و تلاش مستمر خود را در جهت بهبود شرایط زندگی شهری ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها: شهرداری دماوند پروژه عمرانی شهردار دماوند مهدی رضایی مهر


نظر شما :