در نشست شورای معاونین شهرداری دماوند مطرح شد؛

سیاست‌گذاری و هماهنگی‌ جهت پیشبرد امور شهری دماوند در سال ۱۴۰۳/ رضایی‌مهر: باید خدمات شایسته و بهتری به شهروندان دماوند در سال جاری ارائه شود

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۴ کد : ۳۲ پیشخوان حوزه شهردار
تعداد بازدید:۷۷
نشست شورای معاونین شهرداری دماوند به منظور سیاست‌گذاری و هماهنگی‌ جهت پیشبرد امور شهری دماوند در سال ۱۴۰۳ برگزار شد و رضایی‌مهر گفت: باید خدمات شایسته و بهتری به شهروندان دماوند در سال جاری ارائه شود.
سیاست‌گذاری و هماهنگی‌ جهت پیشبرد امور شهری دماوند در سال ۱۴۰۳/ رضایی‌مهر: باید خدمات شایسته و بهتری به شهروندان دماوند در سال جاری ارائه شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند، نشست شورای معاونین شهرداری دماوند ظهر امروز به ریاست مهدی رضایی‌مهر شهردار به منظور سیاست‌گذاری و هماهنگی‌های لازم جهت پیشبرد امور شهری در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

مهدی رضایی‌مهر، شهردار دماوند در ابتدای این نشست، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، از اقدام موشکی و پهبادی سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی قدردانی کرد.

وی در ادامه، بر ضرورت تعامل و وحدت‌رویه بیشتر در انجام امور کارها در سال جاری تأکید کرد و گفت: نشست شورای معاونین شهرداری به منظور هماهنگی بیشتر بین واحدها به طور مستمر برگزار خواهد شد.

شهردار دماوند با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان تصریح کرد: شهرداری به عنوان پیشانی دولت شناخته می‌شود و هرچه خدمات شایسته و بهتری به شهروندان ارائه گردد، مطمئناً رضایت از نظام و حکومت بیشتر خواهد شد.

رضایی‌مهر با اشاره به آغاز پروژه‌های عمرانی در سطح شهر دماوند بیان کرد: امسال علاوه بر پروژه‌های مختلفی که در سطح شهر تعریف شده و در حال اجراست، دو پروژه شاخص احداث زیرگذر و آرامستان نیز در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، توانستیم بدهی‌های سنوات گذشته پیمانکاران را در پایان سال گذشته پرداخت کنیم تا پروژه‌های تعریف شده در سال جاری با شدت و سرعت بیشتری اجرا شود.

شهردار دماوند در ادامه، بر بهسازی معابر اصلی مسکن مهر، تعیین تکلیف املاک شهرداری، ساماندهی اصناف و نیروی انسانی، تلاش برای ارتقای درجه شهرداری، برنامه‌ریزی جهت ایجاد نشاط اجتماعی، پیگیری تأسیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و ... در سال جاری تأکید کرد.

لازم به ذکر است؛ معاونین شهرداری در این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته ارائه و برنامه‌های پیشنهادی خود در سال ۱۴۰۳ را تشریح کردند که شهردار دماوند دستورات مقتضی را جهت اجرای هرچه بهتر فعالیت‌ها و برنامه‌های تدوین شده صادر نمود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها: معاونین شهرداری دماوند شهردار دماوند شهردار رضایی مهر


نظر شما :