شهردار دماوند خبر داد؛

آغاز ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان در شهر دماوند/ منطقه مشاء پس از ۴ سال تعیین تکلیف شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۰ کد : ۲۵ پیشخوان عمرانی حوزه شهردار
تعداد بازدید:۹۶
شهردار دماوند از آغاز ۲۰ پروژه عمرانی با بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: منطقه مشاء پس از ۴ سال تعیین تکلیف شد.
آغاز ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان در شهر دماوند/ منطقه مشاء پس از ۴ سال تعیین تکلیف شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری دماوند، مهدی رضایی‌‌مهر، شهردار دماوند در گفت‌وگویی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به شهروندان، با حمایت‌ها و سیاست‌های اعضای شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزی‌هایی جهت آغاز به کار پرژه‌های عمرانی در شهر دماوند صورت گرفته است.

وی با اشاره به پرداخت بدهی‌های چندین ساله شهرداری دماوند تا پایان سال گذشته، افزود: با عقد قراردادهای جدید عمرانی در سال جدید، ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان در شهر دماوند در همین ابتدای سال ۱۴۰۳ آغاز شده است.

شهردار دماوند با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی این شهرداری آغاز شده است، گفت: طی روزهای گذشته، روکش آسفالت میدان ۱۱۰ منطقه گیلاوند به منظور ساماندهی وضعیت معابر شهری که بخشی از آن در اواخر سال گذشته انجام شده بود، تکمیل گردید.

رضایی‌مهر ادامه داد: اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه در بخشی از بلوار شهید بهشتی حد فاصل تقاطع شهدا تا خیابان زنبق پنج و میدان قدس تا میدان بسیج شهرک امامیه انجام شده است.

وی عنوان کرد: ترمیم جداول و انجام رفوژ میانی خیابان طالقانی، جدول‌گذاری، آسفالت و لوله‌گذاری بلوار شبلی، اجرای عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت سطح شهر، تکمیل جدول‌گذاری و آسفالت خیابان محراب دو شهر روح افزا، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان ۹ دی، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان‌ عرفان هشت از جمله پروژه‌های عمرانی است که در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار دماوند در ادامه از احداث دو پارک جدید در شهرک سپاه و شهرک جهاد منطقه گیلاوند خبر داد و بیان کرد: احداث ساختمان ایستگاه تاکسی میدان ۱۷ شهریور و محوطه‌سازی، احداث سرایداری، نمای سنتی و تکمیل سرویس بهداشتی امامزاده فضه خاتون (س) از دیگر پروژه‌هاست.

رضایی‌مهر با اشاره به دو پروژه مهم شهرداری دماوند در سال ۱۴۰۳ گفت: احداث زیرگذر تقاطع جاده تهران به بلوار شهید سلیمانی و احداث آرامستان مرکزی در ۳۷ هکتار از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری دماوند در سال جدید خواهد بود که به زودی عملیات عمرانی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات و دغدغه‌های مهم شهروندان دماوند در حوزه طرح تفصیلی و جامع بود که در همین ابتدای سال با پیگیری‌های انجام شده، به زودی تصویربرداری‌های لازم جهت بازنگری این دو طرح در شهر دماوند آغاز می‌شود.

شهردار دماوند همچنین در خصوص رفع مشکلات منطقه مشاء بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های صورت گرفته، وضعیت منطقه مشاء پس از گذشت چهار سال بلاتکلیفی تعیین تکلیف شد و اکنون صدور پروانه، تعیین املاک، صدور پایان کار و دیگر خدمات مورد نیاز در حال ارائه به اهالی شریف این منطقه است.

رضایی‌مهر خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به بودجه ۱۴۰۳ شهرداری دماوند و برنامه‌هایی که در سال جدید با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر تدوین شده، شاهد تحول اساسی در شهر دماوند باشیم و خدمات شایسته و مطلوبی به شهروندان شریف شهر ارائه دهیم تا بخشی از مشکلات اساسی این شهر برطرف شود.

کلید واژه ها: شهرداری دماوند مهدی رضایی مهر شهردار دماوند منطقه مشاء


نظر شما :

مسعود ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۶
لطفاً به خیابان دهم در بلوار ۹ دی هم رسیدگی کنید دوسال هست آمدن کندن و دیگه آسفالت نکردن. باتشکر