پیام تبریک شهردار دماوند به مناسبت روز شوراها

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۵ کد : ۴۳ پیشخوان حوزه شهردار شورای اسلامی شهر دماوند
تعداد بازدید:۲۹
شهردار دماوند در پیامی روز شوراهای اسلامی را تبریک گفت.
پیام تبریک شهردار دماوند به مناسبت روز شوراها

بسمه تعالی

سپاس و ثنای بی‌حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت.

بر آمدن خورشید فروزان شوراها از بلندای قله‌های عمران و آبادانی شهر و روستا، قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت، زیرا در پرتو این قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم میخورد.

در این روز نهال مقدسی کاشته شد که اساس و شالوده آن، امر و حکم الهی در آیه شریفه «وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ» بود و این نهال برای تبدیل شدن به درختی تناور و برومند، در مسیر تحقق مشارکت مردمی در حکمرانی شهری با اهداف خدایی و انقلابی، تحکیم پایه‌های انقلاب و استحکام قدرت انقلاب در کشور، حل مشکلات مردم، افزایش اعتماد عمومی، رو به رشد و بالیدن گرفت.

اینجانب روز نهم اردیبهشت سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شوراهای اسلامی را که به نام روز شورا نامگذاری گردیده به اعضای محترم شورای اسلامی شهر دماوند و شوراهای دیگر شهرها و روستاهای شهرستان دماوند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال عمری با عزت برای همه این عزیزان مسئلت دارم.

مهدی رضایی مهر 
شهردار دماوند

کلید واژه ها: شورای اسلامی شهردار دماوند مهدی رضایی مهر


نظر شما :