همزمان با سراسر جهان اسلام انجام شد؛

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر دماوند+ گزارش تصویری

۱۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۱ کد : ۲۲ فرهنگی و اجتماعی
تعداد بازدید:۸۲
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر جهان اسلام در شهر دماوند برگزار شد.
برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر دماوند+ گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی شهرداری دماوند، در یک روز پر از حس وحدت و همدلی، شهر دماوند شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس بود و این رویداد معنادار، با حضور آحاد مختلف مردم روزه‌دار از میدان امام خمینی (ره) آغاز و به سمت مسجد جامع دماوند ادامه یافت.

این راهپیمایی که با هدف نشان دادن همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و تأکید بر حقوق بشری و اسلامی آنها برگزار شد، نمادی از اتحاد و یکپارچگی مسلمانان برابر ظلم و ستم بود.

شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و شعارهایی در حمایت از فلسطین، صلابت و پایبندی خود را به اصول انسان‌دوستانه و اسلامی نشان دادند و جنایت‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس شریف را محکوم کردند.

مسیر راهپیمایی که با نوای دعا و زمزمه‌های قرآنی همراه بود، فضایی روحانی و معنوی به این روز بخشید.

مردم دماوند، با وجود تشنگی روزه‌داری، با استقامت و ایمان قلبی خود در این مراسم شرکت کردند تا بار دیگر بر این باور پای فشردند که دفاع از مظلوم جزئی از اعتقادات آنهاست.

مقامات محلی و شخصیت‌های برجسته نیز در کنار مردم، در این راهپیمایی حضور یافتند و پیام‌هایی از همدلی و اتحاد را مطرح کردند.

برگزاری این راهپیمایی در شهر دماوند نشان دهنده عزم راسخ مردم این شهر برای ایستادگی در کنار همه مظلومان جهان و تقبیح ظلم و ستم است.

شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل واحد‌های مختلف شهرداری دماوند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به منظور همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز جهانی قدس شهر دماوند شرکت کردند.

این راهپیمایی از میدان امام خمینی (ره) آغاز شد و در جوار گلزار شهدای مسجد جامع دماوند خاتمه یافت.

کلید واژه ها: روز جهانی قدس راهپیمایی دماوند فلسطین


نظر شما :