همزمان با نهمین روز از ایام نوروز انجام شد؛

بازدید معاون استاندار تهران از پایگاه خدمات سفر شهر دماوند+ تصاویر

۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۷ کد : ۱۶ پیشخوان فرهنگی و اجتماعی
تعداد بازدید:۸۱
معاون استاندار تهران همزمان با نهمین روز از ایام نوروز از پایگاه خدمات سفر شهر دماوند بازدید کرد.
بازدید معاون استاندار تهران از پایگاه خدمات سفر شهر دماوند+ تصاویر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند، محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ظهر امروز به همراه سیدکمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی استانداری تهران از پایگاه خدمات سفر شهرستان دماوند در ورودی منطقه گیلاوند بازدید کردند.

در این بازدید، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، رضایی مهر شهردار و رضایی و اکبری اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، امیری بخشدار رودهن، افضلی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دماوند، طاهری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، کرمانی مسئول مرکز امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری دماوند، براتی سرپرست خدمات شهری و فضای سبز شهرداری دماوند، علیپور رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند و برخی اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان و شهر دماوند حضور داشتند.

هدف از این بازدید، بررسی چگونگی عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بوده است که از پایگاه‌های مستقر امدادی اورژانس، هلال احمر و شهرداری در ورودی منطقه گیلاوند بازدید به‌عمل آمد.

تنوع در ارائه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در دماوند

محسن نایبی، معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در حاشیه این بازدید ضمن عرض تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امروز از خدمات سفر شهرستان دماوند بازدید داشتیم که امسال تنوع خوبی در ارائه خدمات رسانی و ایجاد فضایی شاداب برای مسافران فراهم شده و ابتکار بسیار خوبی نیز جهت ارائه خدمات همچون جشن اقوام ایرانی در ایستگاه نوروزی به کار گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا،‌ مجموعه‌های هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راهور و مجموعه گردشگری برای اطلاع‌رسانی به مسافرانی که در محور تهران – فیروزکوه به سمت مناطق شمالی و شرقی کشور تردد دارند، خدمات ارائه می‌کنند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران بیان کرد: ارائه خدمات در مجموعه گردشگری در داخل شهر نیز به خوبی انجام شده و یک همدلی و همراهی نیز در ببن دستگاه‌های مختلف امنیتی، خدمات رسانی و امدادی در شهرستان وجود دارد.

کلید واژه ها: معاون استاندار تهران شهرداری دماوند نوروز 1403 دماوند شهرستان دماوند شهر دماوند سفر شهرستان دماوند


نظر شما :